Potansiyel ögrencilere derslerimi anlatirken genellikle interaktif bir yaklasim benimserim. Derslerimde ögrencilerin katilimini tesvik ederim, sorular sorarim ve tartisma ortami olustururum. Ayrica görseller, örnekler ve uygulamali aktiviteler kullanarak konulari daha açiklayici hale getiririm. Derslerimin içerigi genellikle teorik bilgi ile pratik uygulama arasinda dengelenmistir ve ögrencilerin gerçek dünya baglamlarinda ögrendiklerini anlamalarini saglarim. Ayrica, ögrencilerin ilgi alanlarina ve ögrenme stillerine göre ders planlarini uyarlarim, böylece her bir ögrenci en iyi sekilde ögrenebilir. Deneyimim, ögrencilere karmasik konulari anlamalarina yardimci olacak etkili ögrenme stratejileri gelistirmemde önemli bir rol oynar. Derslerimi 60-90 dakika arasi yapmayi tercih ediyorum. Bu süre içerisinde ögrencinin dikkatinin dagilacagi süreyi de öngörerek belirledim. Ders içerisinde konu disinda merak ettigi alanlarda sohbet ederek dersin bogucu atmosferinin dagilmasi gerektigini düsünüyorum.
Derslerden sonra ögrencilerime her zaman konu testleri iletirim. Konuyla alakali arastirma yapabilecegi ve güncel hayatta isledigimiz konunun önemi hakkinda bilgi toplayabilecegi makale linkleri iletirim. Bu sayede, matematigin gereksiz görünen ve önyargiyla yaklasilan imajini bir nebze olsun kirabildigime inaniyorum.
Her yastan ögrencim oldugu için stabil bir ögretici olmak yerine dinamik bir yapiya sahip olmam gerektigini farkettim. Bu sebeple ilk derslerimde hep kaynasmak üzerine yogunlasirim. Ögrencilerime uygun bir dil seçip derslerimi o sekilde ilerletmeye özen gösteririm.
Özel ders veriyorum:
-
Bebek veya anaokulu seviyesi, Primary, Ortaokul, Lise Diplomasi
-
Şirketler, serbest çalışanlar ve iş profesyonelleri
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar