**Ögretim Felsefesi ve Teknikleri**
Ögretim pratigimde, zevk ile akademik titizligi dengelemenin önemine inaniyorum. TESOL kurslarimda ögrendigim 80/20 kuralina göre, zamanin %80'ini pratik ve pekistirmeye ayirirken, geri kalan %20'yi ögrenme sürecini ilgi çekici ve ilham verici tutmaya ayiriyorum. Bu yaklasim, ögrencilerin sinavlara iyi hazirlanmalarini saglarken ayni zamanda konuya olan ilgilerini korur.
Degerlendirme stratejim, Türkiye'de yaygin ve önemli olan uygulama testlerini kullanmayi içerir. Bu testleri, grup çalismalariyla rehberli uygulama olarak ve ardindan bagimsiz uygulama olarak entegre edecegim. Bu yöntem, ögrencilerin çesitli soru tipleriyle tanismalarini saglarken ögrenme sürecini daha keyifli ve etkilesimli hale getirir.
Ögretim tarzimda, ögrencileri dinlemeye, anlamaya veya Ingilizceye ilgi duymaya zorlamam. Bunun yerine, ögrencilerin dogal olarak konuya ilgi duymasini saglayan, ilgi çekici ve keyifli bir ögrenme ortami olusturmayi hedeflerim. Iletisimsel Yaklasim'i kullanarak, gerçek hayat iletisimini ve etkilesimli sinif dinamiklerini vurgularim. Bu yaklasim, katilimci bir ögrenme ortami saglar ve dil ögrenmeye kalici bir sevgi kazandirmayi amaçlar.
Türkiye'deki lise ögrencileri genellikle not stresine girdigi için, dersleri keyifli hale getirirken ögrendikleri bilgilerin sinavlar için de kullanisli olmasini saglamak amacindayim. Keyifli ögrenme deneyimlerini etkili sinav hazirligi ile harmanlayarak, ögrencilerimin hem akademik hem de kisisel gelisimlerini desteklemeyi hedefliyorum.
Dina Wahid's video presentation
▶
Özel ders veriyorum:
-
Öğrenciler: Ortaokul, Lise Diplomasi, Üniversite öğrencileri
-
Şirketler, serbest çalışanlar ve iş profesyonelleri
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar