British Town Language Schools ve Amerikan Kültür Dil Okullari'nda 2 yil boyunca Ingilizce ögretmenligi deneyimim oldu . Derslerimde , okuma , yazma , konusma , dinleme ve gramer becerilerine odaklanmayi tercih ediyorum . Ingilizce ögrenirken her becerinin önemli olduguna inaniyorum , ancak özellikle konusma becerisinin vurgulanmasi gerektigini düsünüyorum . Çünkü ülkemizde Ingilizce egitimi almas...
British Town Language Schools ve Amerikan Kültür Dil Okullari'nda 2 yil boyunca Ingilizce ögretmenligi deneyimim oldu . Derslerimde , okuma , yazma , konusma , dinleme ve gramer becerilerine odaklanmayi tercih ediyorum . Ingilizce ögrenirken her becerinin önemli olduguna inaniyorum , ancak özellikle konusma becerisinin vurgulanmasi gerektigini düsünüyorum . Çünkü ülkemizde Ingilizce egitimi almasina ragmen birçok ögrencinin " anliyorum ama konusamiyorum " seklinde sikayette bulundugunu duyuyorum . 2 yil boyunca ögretmenlik yaptigim kurumda da ögrencilerimin neredeyse hepsi ayni konudan sikayet ediyorlardi . Bu nedenle , ögrencilerimin konusma becerilerini gelistirmeye özel bir önem veriyorum . Hem yüz yüze hem de online platformlarda egitim veriyorum . Derslerimde birkaç kitaptan faydalanmanin yani sira kendi hazirladigim kaynaklari da kullaniyorum . Ögrencilerimle dinleme , konusma , okuma , yazma ve gramer becerileri çerçevesinde etkinlikleri gerçeklestiriyor ve düzenli olarak ödevler veriyorum . Bunun yani sira yaygin Ingilizcede kullanilan kaliplara da yer veriyorum ve çeviri etkinlikleri yapiyorum . Ayrica kelime ögretimine de büyük önem veriyorum . Her ögrencinin , dersler boyunca ögrendigi kelimeleri not alabilecegi ayri bir defter bulundurmasi gerektigini düsünüyorum . Derslerimi sadece benim konustugum sikici bir ortamdan ziyade ögrencilerle etkilesim içinde geçen , interaktif bir sekilde isliyorum . Bu nedenle, ögrencilerimin kendilerini ifade etmeleri ve konusmaktan çekinmemeleri için ortam saglamaya özen gösteriyorum . Ingilizce ögrenmenin herkes için mümkün olduguna inaniyorum , tek yapmamiz gereken sey bunu zorlastirmak yerine kolaylastirmak için çaba harcamaktir. Dersleri ciddi anlamda dinleyen ve ögrenmek için çabalayan , çalisan ögrencilerimin çogunun konusmasinda ve gramerinde oldukça kisa bir süre içerisinde büyük degisimler gördüm.