Daha öncesinde ortaokul düzeyinde ögrencilere gönüllü çevrimiçi ögretmenlik yaptim. Dersleri slaytlar üzerinden bol etkinlikler ile yaptik. Su anda bir kolejde kimya ögretmenligi yapmaktayim. Ögrencilerle bire bir nasil ilgilenmem gerektigini onlarin eksigini anlamayip oraya yönelmeyi biliyorum ve ona göre ilerliyorum. Bulundugum kolejde ögrencilerle bire bir etütlerimiz oluyor. Gerektiginde derste anlasilmayan yerlerin kisa tekrarini yapiyoruz ve bunu 20 dakikada halledebiliyorum. Önemli olanin konunun can alici kisimlarini anlamak oldugunu düsünüyorum. Konulari pratiklestirerek anlatmaya ve konulara ögrencilerin gözünden bakmaya özen gösteriyorum. Çünkü önemli olan onlarin gözünden konuya bakabilmek. Böylece nerde sikinti çikacagini daha iyi anliyor ve ona göre önceden nasil anlatmam gerektigini planliyorum. Her ders öncesinde muhakkak ben de konu tekrari ve bilgi taramasi yapiyorum ki ögrencilere güncel bilgileri aktarabileyim. Daha yeni mezun oldugum için bilgilerimin çogu tazedir. Ayrica yasimdan dolayi ögrencilerle anlasmam da daha kolay oluyordur.