Derslerimi öncelikle ögrencinin hangi noktada zayif kaldigini, konuya dair altyapisinin olup olmadigini merak uyandirici zihin açici sorularla basliyorum. Ardindan eksikleri tespit edip o noktaya agirlik veriyorum. Ögrenciyi kisa zamanda taniyip dersi nasil daha iyi anliyorsa o sekilde program olusturuyorum. Içerikleri günlük hayatla bag kurup ve deney yaparak bilgiyi akilda kalici hâle getiriyor...
Derslerimi öncelikle ögrencinin hangi noktada zayif kaldigini, konuya dair altyapisinin olup olmadigini merak uyandirici zihin açici sorularla basliyorum. Ardindan eksikleri tespit edip o noktaya agirlik veriyorum. Ögrenciyi kisa zamanda taniyip dersi nasil daha iyi anliyorsa o sekilde program olusturuyorum. Içerikleri günlük hayatla bag kurup ve deney yaparak bilgiyi akilda kalici hâle getiriyorum. Bir konu tam oturmadan diger konuya geçmiyorum, sürekli soru çözerek pekistirme yapiyorum.