Hacettepe Üniversitesi Pdr 4. sinif ögrencisiyim. Kendini gelistirmeye açik, birçok egitime ve staja katilmis biri olarak alanimda güncel yaklasimlara karsi bilgi sahibiyim. Bu nedenle geleneksel egitim anlayisindan uzaklasarak, güncel yaklasimlarla ögrencinin ilgi, motivasyon ve kisiligini baz alarak ilerlemekteyim. Su an aktif olarak ögrencilerle çalismaktayim.
Meslek ve alan seçiminde zorluk yasayan, ne yapacagini bilemeyen, kendi ilgi ve yeteneklerini tanimada ve anlamada güçlük yasayan, meslekleri daha detayli tanimak isteyen bununla birlikte hangi mesleklere yatkin oldugunu ögrenmek isteyen, hangi derslere nasil çalismasi gerektigini bilmeyen, ders takibi ve programi yapmakta zorlanan, motivasyon kaybi yasayan, ümitsizlige düsen ögrencilerle çalismaya açigim. Çesitli kariyer ve meslek envanterleriyle sadece sözel olarak degil istatiksel verilere ve kuramsal tekniklere de dayanarak yenilikçi ve danisan odakli görüsmeler yapmaktayim.
Oturumlarda öncelikle bireyi tanimaya yönelik sorular yöneltmekteyim. Ilk oturum çogunlukla bireyi tanimaya ve anlamaya çalisir; ilgi, yetenek, tutum, basari gibi faktörlerde ögrenir. Ihtiyaç dahilinde çesitli bireyi tanima envanterleri (Holland Mesleki Yönelim Envanteri, Minnesota Çok Yönlü uygulamaktayim. Danisanin getirdigi problem alanina yönelik (meslek seçimi, sinav çalismasi...) derinlemesine inceleme yapmaktayim. Çözüme yönelik neler yapilabilir, süreçte nasil ilerlenmeli, nasil basari elde edilir? Bu sorular üzerine çesitli kuramsal bilgi ve teknikler kullanilarak süreçte hem danisanin hem de danismanin aktif sekilde rol almasi beklenir. Bu sekilde sadece basari ve sonuç odakli degil, danisan ve süreç odakli ilerlemekteyim.
Özel ders veriyorum:
-
Öğrenciler: Ortaokul, Lise Diplomasi, Üniversite öğrencileri
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar