Dersleri ögrenci merkezli ilerletmeye çalismaktayim. Bilgiyi ögrencinin kendisinin yapilandirmasini istedigim için rehber konumunda olmayi seçiyorum. Bilgilerin ezberini degil mantigini ögrenmelerini amaçliyorum. Ve çok daha önemlisi dersi sevmelerini saglamak için eglenceli bir ders geçirmeleri benim için öncelikli. Çünkü eger bireyin ögrenmeye güdülenmesi, istegi tamamlanirsa anlatilan bilgiyi...
Dersleri ögrenci merkezli ilerletmeye çalismaktayim. Bilgiyi ögrencinin kendisinin yapilandirmasini istedigim için rehber konumunda olmayi seçiyorum. Bilgilerin ezberini degil mantigini ögrenmelerini amaçliyorum. Ve çok daha önemlisi dersi sevmelerini saglamak için eglenceli bir ders geçirmeleri benim için öncelikli. Çünkü eger bireyin ögrenmeye güdülenmesi, istegi tamamlanirsa anlatilan bilgiyi kavramayi zaten kendiliginden isteyecektir. Gerekli güdülenme saglandiktan sonra ise ögretmen ögrenci is birligi ile dersler islenip ilerleme gözlemlenebilecegini düsünüyorum.