Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Çocuk Gelisimi ve Egitimi bölümü mezunuyum. Kendimi gelistirmek adina simdi Istanbul Arel Üniversitesinde Çocuk Gelisimi üzerine ikinci üniversitemi bitirmek durumundayim.
Stajlarimi anaokulunda ve özel egitim kurumlarinda yaptim. Ücretli ögretmenlik olarak bir dönem sinif ögretmenligi yaptim.
Ders islemenin yani sira, çocugu derse hazirlamak, motive etmek, o...
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Çocuk Gelisimi ve Egitimi bölümü mezunuyum. Kendimi gelistirmek adina simdi Istanbul Arel Üniversitesinde Çocuk Gelisimi üzerine ikinci üniversitemi bitirmek durumundayim.
Stajlarimi anaokulunda ve özel egitim kurumlarinda yaptim. Ücretli ögretmenlik olarak bir dönem sinif ögretmenligi yaptim.
Ders islemenin yani sira, çocugu derse hazirlamak, motive etmek, onlari desteklemek çok önemlidir. Bir ögretmen olarak önce çocugu derse hazirlayip ondan sonra ders islemek benim için önemlidir.
Çocuklarin potansiyellerini kesfetmelerine ve kendilerini gelistirmelerine yardimci olmak için ögretmenlik meslegini seçtim. Sabirli, özverili ve ögrenmeye açik bir birey olarak, ögrencilerime rehberlik etmekten büyük mutluluk duyarim. Okul öncesi egitim alaninda edindigim deneyimlerle, çocuklarin sosyal ve duygusal gelisimlerine destek olmak konusunda uzmanlastim. Ayrica, oyun temelli ögrenme yöntemlerini kullanarak çocuklarin ögrenme deneyimlerini daha eglenceli hale getiriyorum.
Çocuklarin meraklarini kesfetmelerine ve ögrenmelerine olan tutkum, beni ögretmenlik meslegine yönlendirdi. Sinif ortamini, ögrencilerin aktif olarak katilim sagladigi, birbirlerine saygi duyduklari ve farkli fikirlere açik olduklari bir alan olarak hayal ederim. Özellikle fen bilimleri alaninda ögrencilerin meraklarini uyandirmak ve onlara bilimsel düsünme becerileri kazandirmak benim için büyük önem tasir. Bos zamanlarimda doga yürüyüsleri yaparim ve ögrencilerime dogayi korumanin önemini anlatmak için çesitli etkinlikler düzenlerim.
Dinamik ve yaratici bir ögretmen adayi olarak, ögrencilerin ögrenme süreçlerine keyifli ve etkili bir sekilde yön vermek benim en büyük hedefimdir. Çocuklarla kolay iletisim kurabilme, sabir ve empati kurma yeteneklerimle ögrencilerin gelisimine katki saglamak istiyorum. Farkli ögrenme stillerine uygun ögretim yöntemleri gelistirme konusunda deneyimliyim. Ayrica, teknolojik araçlari egitimde etkin bir sekilde kullanarak ögrencilerin ilgisini çekmeyi hedefliyorum.
Benim için ögretmenlik, sadece bir meslek degil, ayni zamanda bir tutku. Çocuklugumdan beri farkli kültürleri ögrenmeye ve yeni seyler kesfetmeye merakliydim. Bu merakim, beni farkli ülkelerdeki okullarda gönüllü çalismalar yapmaya yöneltti. Özellikle, Hindistan'daki bir kirsal okulda çalisirken tanistigim küçük bir kiz, hayatimi degistirdi. O kizin ögrenmeye olan açligi ve azmi, bana ögretmenlik mesleginin ne kadar önemli oldugunu gösterdi. Bugün, her ögrencimde o kizin o alevini görmeye çalisiyorum ve onlarin potansiyellerini ortaya çikarmalarina yardimci olmak için elimden geleni yapiyorum.