Güzel Sanatlar Fakültesi Resim mezunu olarak, ilk yüksek lisansimi Sanat Kurami üzerine, ikinci yüksek lisansimi ise Resim alaninda tamamladim. Bu akademik geçmisim ve sanatsal deneyimlerim, hem ögrencilerime rehberlik etmekte hem de kendi sanatsal yolculugumda gelisim göstermemde bana katki saglamistir.
Sanat egitimi alanindaki deneyimlerim, ögrencilerimin bireysel yeteneklerini en verimli sekilde gelistirmeyi hedefleyen bir yaklasim üzerine kuruludur. Daha önce kurucusu oldugum IUSA Güzel Sanatlara Hazirlik Kursu’ndaki ögretim tecrübemle, Türkiye ve uluslararasi üniversitelerin güzel sanatlar bölümlerine ögrenci yerlestirerek her yil %87 yerlestirme orani elde ettim. Türkiye ve uluslararasi üniversitelerin güzel sanatlar bölümlerine ögrenci yerlestirerek her yil %87 yerlestirme orani elde ettim.
Derslerimde, teorik bilgileri pratik uygulamalarla birlestirerek ögrencilerime derinlemesine bir sanatsal anlayis kazandirmayi hedefliyorum. Bu süreçte, her ögrencinin bireysel yetenekleri ve ihtiyaçlari dogrultusunda özellestirilmis egitim yöntemleri kullanarak, onlari sadece sinavlara degil, ayni zamanda sanatsal kariyerlerine de hazirliyorum. Portfolyo hazirligi, sinav süreçleri ve sanatsal ifade konusunda rehberlik ederken, her ögrencinin kendi yolculugunda güvenle ilerlemesini sagliyorum. Ayrica, ögrencilerime sanati sadece bir beceri olarak degil, bir ifade biçimi olarak da görmeleri gerektigini asiliyorum.
Egitim sürecimde, ögrencilerime Adobe Creative Cloud gibi dijital araçlari etkili bir sekilde kullanarak, hem yaratici hem de teknik becerilerini güçlendiren bir ortam sunuyorum. Tasarim odakli düsünme becerisini kazandirmak, ögrencilerin sanatsal bakis açilarini gelistirmelerine, özgün çalismalar üretmelerine olanak taniyor. Dijital araçlari kullanma becerisinin yani sira, geleneksel sanat anlayisini ve tekniklerini de derslerimde isleyerek ögrencilerimi çok yönlü bir sanatsal bakis açisina sahip olmaya tesvik ediyorum.
Egitim anlayisim, her ögrencinin sanatini ve kisisel gelisimini destekleyerek, onlarin sadece mesleki anlamda degil, ayni zamanda bireysel olarak da güçlü birer sanatçi olmalarini saglamayi hedefliyor. Disiplinli ve ögrenci merkezli yaklasimim, hem ögrencilerimin sanatsal yeteneklerini hem de profesyonel basarilarini artirmalarina katki saglamak için sürekli olarak gelisiyor ve güçleniyor. Bu süreçte, ögrencilerimin özgün düsünme, yaratici ifade ve teknik bilgi anlaminda bir bütün olarak gelismelerini saglamak için çaba gösteriyorum.