Matematigi korkulu rüya olmaktan çikarip sadece ders olarak görmelerini saglamak en önemli hedefim.
Dersimi anlatirim gerisi beni alakadar etmez mantigi ömrüm boyunca benden uzak bir yaklasim olmustur. Ögrencinin gözlerinde o ögrenmenin mutlulugunu görmek istiyorum.
Okul tecrübesinin yaninda 14 yildir özel ders veriyor olmam en büyük avantajim. Bire bir egitim çok daha farkli bir tecrübe gere...
Matematigi korkulu rüya olmaktan çikarip sadece ders olarak görmelerini saglamak en önemli hedefim.
Dersimi anlatirim gerisi beni alakadar etmez mantigi ömrüm boyunca benden uzak bir yaklasim olmustur. Ögrencinin gözlerinde o ögrenmenin mutlulugunu görmek istiyorum.
Okul tecrübesinin yaninda 14 yildir özel ders veriyor olmam en büyük avantajim. Bire bir egitim çok daha farkli bir tecrübe gerektirir ve ben buna sahibim.
Derslerde ilk olarak ögrencilerin ödevleri varsa bu konuda yardim istiyorsa onunla basliyoruz. Daha sonra bir önceki haftadan belirledigimiz konularin konu anlatimi ve özgün soru çözümü yapiyoruz. Tüm bunlardan sonra son 5 dakika konu özeti yaparak akillarda soru isaretlerini siliyoruz.
Sinif ortaminda yapilan derslerde bazi ögrenciler kalabalik içerisinde kendini ifade edemeyip iyi bir egitim almamaktadir. Bu ögrencilerimiz eksiklerini özel ders ile tamamlamalari gerektigini düsünüyorum.
Ayrica bazen de ögrencilerimiz içerisindeki isigin sinif ortaminda ortaya çikarilmasi pek mümkün olamayabilir. Bu ögrencilerimizin hakkettikleri egitimi almalari da özel dersten geçmektedir.
Tüm bu durumlardan dolayi ben özel ders veriyorum.