Alanimda 3 yildir aktif olarak çalisiyorum. Özellikle ergenlerin bireysel, akademik kaygilari ve sikintilarini gözlemlemek, var olan problemlerine çözüm üretebilmek ve gelistirmek, farkindalik olusturabilmek konusunda kendime güveniyorum. Keza veliler ile gözlemlenen durumlari ve olasi sikintilari paylasmak, kriz yönetiminde bulunmakta da iyiyim. Isimde kendime çok güveniyorum.
Genç, dinamik ve çalisanlarini yüceltmek ve motivasyonel anlamda onlari düsürmeden güdülemeyi bilen profesyonel kurumlarla çalismak isterim.
Mesleki olarak; Kariyer Psikolojik Danismanligi, Grup ile Psikolojik Danisma, Bireyle Psikolojik Danisma, Egitim Koçlugu, Psikolojik Testleri ve Test Disi Teknikleri Uygulama ve Yorumlama, Psikoegitim Programi Tasarlama ve Uygulama yetkinliklerine sahibim. Çocuklarla Terapide Oyun ve Etkinlikler uygulayici sertifikam bulunmaktadir. Bursa Uludag Üniversitesi Egitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danismanlik Bölümü (Lisans Programi) mezunuyum. Lisans hayatimda 3. sinifta Çinar Anadolu Lisesi Psikolojik Danismani ile yürütülen ‘Isildayan Yüzler Projesi’ kapsaminda ögrencilerle birebir çalisarak ögrenci koçlugu (konu eksikliklerinin belirlenmesi, haftalik soru sayisi takibi, verimli ders çalisma stratejileri, motivasyon vs.) yapildi ve haftalik rehberlik dersleri kapsaminda ögrencilerin ihtiyacina yönelik egitsel, mesleki rehberlik etkinlikleri yürütüldü.
2021 yilinda ise özel bir egitim kurumunda Psikolojik Danisman olarak göreve basladim. Yaklasik 2 yil kesintisiz çalistim. Bu anlamda ergenlerle ögrenci iliskileri, akademik, gelisimsel çalismalar ve gözlemler yapma firsati buldum. Bununla beraber ebeveyn görüsmeleri, ögrencinin durumu hakkimda bilgilendirmeler ve krizleri nasil yönetmelerine dair sistemli ve sürekli olarak veliler ile görüsmeler yaptim. Ögrencilere yönelik çesitli sunumlar yaptim ve testler de uyguladim.
2023 Eylül ayinda çalisma hayatima Özel Egitim Ögretmenligi Uzman Ögreticiligi sertifikasi alarak, Rehabilitasyon merkezinde Özel ögrenme güçlügü, Dil ve konusma güçlügü, Yaygin gelisimsel bozukluk vs. gibi ögrencilerle çalisarak devam etmeye basladim. Kurumda her yastan ve birçok farki tanidan ögrencim olmasi sebebiyle pek çok farkli kriz anina ve çocuklarin yasamlarini nasil daha iyi hale getirebilirim düsüncesiyle hayatlarina fayda saglamaya çalistim. Bu süreçte veliler de çocuklari için oldukça hassas oldugundan isbirligi içinde ve her bireye özgü bir plan belirleyerek ilerledim.