Dilbilimciyim. Bu alanda henüz deneyimim olmadi ama Yabanci dil olarak Türkçe egitimenligi yapacak kapasiteye sahibim. Baslangiç seviyesi için kuralci egitim sistemini kullanmayi kullanmakla beraber ayni zamanda uygulama, etkinlik ve dogru materyal kitabi seçerek bir dil egitimi plani olusturacagim. Özellikle de Türkçe dilinin anadili konusucusu olarak dile hakimimdir. Bunu yabanci ögrencilere aktarma konusunda etkin bir program ve planlamayla ögrencilerime yanliza grammer ögretme degil birkaç farkli ögretme teknigi ile verdigim egitimi güçlendirmeyi planliyorum. Bu egitimleri de hem Türkiye hem de yurtdisi açisindan saglamayi planliyorum. Ayrica bu egitimi özel ders seklinde saglamayi planliyorum. Buradaki hem grammer egitimi hem günlük konusma dilini ögretmeyi hedefliyorum. Kelime egitimi açisindan hem zincirleme hem öyküleme vb. gibi teknikleri kullanmayi hedefliyorum. Grammer açisindan da egitimi, yanlizca bir kural egitimi olarak degil bu kural yapisini iletisim baglaminda bunu nasil kullanilmasi gerektigi aktarmaya yönelik diyalog, materyal etkinlikleri ve role play seklinde saglamayi hedefliyorum. Bu teknik ve yöntemleri de kullanma açisindan yanlistan dogruyu bulma teknigini bulma teknigi kullanmayi pek tercih etmiyorum çünkü baslangiç seviyesindeki ögrenciler için bilmedigi bir konu kapsaminda bunu uygulamak faydali sonuçlara neden olacagini düsünmüyorum. Kelime ögretme açisindan da kelime ezberleme biçiminde degil bir metin veya diyalog vererek buradaki bilinmeyen kelimeleri tespit ederek ögrenciye bunu iletisim baglaminda öncelikle kendim kullanarak sonrasinda da ögrencinin sözlü ya da yazi olarak baglam içerisinde kullanmasini saglamayi planliyorum. Bu süre içerisinde Yabanci dil olarak türkçe egitimi için en temel materyalleri hem de ek olan materyalleri saglayarak egitim verecegim. Materyaller haricinde ögrencilerin seviyesine uygun olan hem de ögretmeyi amaçladigim kelimeleri kendim dogal bir metin olusturmayi da bazen düsünüyorum.