Ingilizce tip ögrencisiyim, 1. siniftan 10. sinifa kadar matematik, biyoloji,fen bilimleri ve Ingilizce dersleri verecek kapasiteye sahibim. Derslerin teorik tarafini pratik ve aktif ders anlatimiyla kolaylikla akilda kalici hale getirebilirim. Ben de hala ögrenci oldugum için ögrencilerin ihtiyaç ve eksiklerini analiz edip ders çalismayi bir zorunluluktan ziyade ögrenmekten keyif aldigimiz b...
Ingilizce tip ögrencisiyim, 1. siniftan 10. sinifa kadar matematik, biyoloji,fen bilimleri ve Ingilizce dersleri verecek kapasiteye sahibim. Derslerin teorik tarafini pratik ve aktif ders anlatimiyla kolaylikla akilda kalici hale getirebilirim. Ben de hala ögrenci oldugum için ögrencilerin ihtiyaç ve eksiklerini analiz edip ders çalismayi bir zorunluluktan ziyade ögrenmekten keyif aldigimiz bir aktivite düzeyine getirmek için çabalayacagim. Verdigim derslerde kendime güvenme sebebim bu derslerin benim egitim hayatimin her alaninda yer almasi, verdigim ders düzeyinin daha kapsamli ve ayrintili bilgisine sahip oldugum için anlattigim seyleri daha anlasilir ve akilda kalici hale getirmenin yöntemlerini biliyorum. Ayrica birçok örnek ve akilda kalici sifreler sayesinde ögrenilen seylerin de ötesinde akil yürütme ve temel mantigi kavrama becerileri kazandirabilecegimi düsünüyorum.
Ders isleyis yolu ögrencilere göre kisisellestirilecektir ama baslangiçta “konu anlatimi-quiz-eksik konu analizi-soru havuzu” seklinde ilerleyecektir.
En iyi ögrenme yöntemlerinden birisi oldugunu düsündügüm “sarmal model” yöntemini derslerimde temel ögrenme sekli olarak kullanacagim, böylece konular birbirinden ayri parçalar olmak yerine bütünsel bir sekilde ilerleyecek ve geride kalan konularin bilgileri sürekli taze tutulacak.
Ders plani bazen ögrencinin talebine/ihtiyacina göre, bazen yaklasan sinav bazinda özel çalismalar ile kisisellestirilebilir. Dersler saatleri haricinde de takildiginiz sorulari yolladiginiz takdirde soru çözümü yapmaktayim.
Ögrenci ve ebeveynlerle iletisim konusunda bir sorun yasayacagimi düsünmüyorum. Ayni zamanda odak ve konsantrasyon bozukluklari yasayan ögrencilerle de uyum saglayabiliriz çünkü önceden odak bozuklugu ve hiperaktivite sorunlari yasiyordum ve ögrenciye elimden geldigince bu sorunu asmasi için ve odak süresini maksimum kapasiteye ilerletmek için katki saglamaya çalisacagim. Uzun süreli konsantrasyon yavas yavas olusmaya baslayacaktir ve derslerin verimi de paralel olarak artis gösterecektir.
Hadi beraber dersleri bir problem olmaktan kurtaralim!