Derslerimde özellikle küçük yas gruplari için Quizlet gibi çevrimiçi uygulamalar kullanarak ögrencinin derse aktif katilimini saglar ve dersin daha akici geçmesini hedeflerim. Ders öncesinde hazirladigim etkinlikli sunumlar veya PDF dokümanlariyla ögrencinin hem okuma becerisini hem de gramer bilgisini gelistirmeye odaklanirim. Derslerde Ingilizce konusmayi tesvik ederek ögrencinin konusma yetenegini desteklerim. Temel gramer konularini isledikten sonra, ögrenciye küçük cümleler ve seviyesine uygun paragraflar yazdirarak yazma becerilerini gelistiririm. Dinleme çalismalari için ise British Council gibi güvenilir kaynaklardan yararlanirim.
Amacim, ögrencinin sikilmadan keyifle ögrenebilecegi, ayni zamanda gelisimini sürdürebilecegi bir ders ortami olusturmaktir. Ilkokul ve ortaokul seviyesindeki ögrenciler için ise, okuldaki müfredat ve sinavlara yönelik özel programlar hazirlarim. Ingilizce alaninda özel ders veriyorum ve her ögrencinin bireysel ihtiyaçlarina göre ders planliyorum.
Ayrica, ögrencilerimin ögrenme stillerini ve bireysel ihtiyaçlarini göz önünde bulundurarak, ders planlarimi kisisellestiririm. Görsel, isitsel veya kinestetik ögrenme yaklasimlarini entegre ederek, her ögrencinin en verimli sekilde ögrenmesini saglamayi amaçlarim. Ögrencilerimin ilerlemesini düzenli olarak degerlendirir, geri bildirimlerle desteklerim. Bu sayede, ögrencilerim hem akademik hem de kisisel gelisimlerini sürdürebilirler.
Derslerimde sabirli, anlayisli ve motive edici bir yaklasim sergileyerek ögrencilerimin özgüven kazanmasina yardimci olurum. Her ders sonunda kisa ödevler vererek bilgilerin pekismesini sagliyor, gelisimi daha kalici hale getiriyorum. Ihtiyaca göre velilerle de iletisim kurarak süreci seffaf sekilde yönetiyorum.
Ayrica teknoloji destekli kaynaklar, eglenceli mobil uygulamalar ve interaktif materyaller kullanarak ögrencilerimin ilgisini yüksek tutarim. Zengin içerikli ders materyalleri, güncel dil bilgisi çalismalari ve oyunlastirilmis etkinliklerle Ingilizceyi daha eglenceli ve ögretici hale getiriyorum. Amacim sadece ders saatlerinde degil, ders disinda da ögrencinin Ingilizceyle dogal bir sekilde temas kurmasini saglamaktir.