Ege Üniversitesi'nde basladigim okul öncesi egitimimden sonra Istanbul Üniversitesi'nde çocuk gelisimi alaninda devam etmekteyim. Özellikle özel egitim ve okul öncesi kurumlarinda staj yaparak ve çesitli arastirmalar yaparak çocuklarin ihtiyaçlarina yönelik egitim verme deneyimleri edindim. Ögrencilerin genel ders isleyisine destek olmanin yani sira ödevlerinde yardimci oluyor, gelisimsel süreçlerini takip ediyor ve onlara uygun ögrenme yöntemleri gelistirmeye çalisiyorum.
Okul öncesi ögrenim tarziyla ilgili olarak, Maria Montessori'nin yaklasimi gibi çesitli pedagojik yöntemleri inceliyor ve uygulamaya çalisiyorum. Ögrencilerin kendi hizlarinda ve ilgi alanlarinda ögrenmelerine olanak saglayan Montessori materyallerini kullanarak ögrenme ortamlarini zenginlestiriyorum. Ayrica, ögrencilerin özerkligini ve sorumluluk duygusunu gelistirmelerine destek olmak için bagimsiz çalisma firsatlari sunuyorum.
Otizm spektrumunda yer alan bireylerle çalisirken, Montessori yöntemlerine uygun olarak ögrenme alanlarini düzenliyor ve ögrencilerin duyusal ihtiyaçlarini karsilamaya özen gösteriyorum. Ögrencilerin ögrenme stillerine ve ihtiyaçlarina uygun olarak materyaller seçiyor ve ögrenme süreçlerini bireysellestiriyorum.
Ders isleyisi konusunda, ögrencilerin bireysel özelliklerini ve ögrenme stillerini dikkate alarak dinamik ve etkilesimli bir ögrenme ortami olusturuyorum. Ögrencilerin kesfetme ve deneyimleme yoluyla ögrenmelerine firsat taniyarak, aktif katilimlarini tesvik ediyorum. Ayrica, ögrencilerin ögrenme süreçlerini degerlendirmek için gözlem ve geri bildirim süreçlerini kullaniyor ve bu bilgileri ögrencilerin ilerlemesini desteklemek için kullaniyorum.