Derslerimi islerken ögrencinin bireysel ihtiyaçlarini ve hedeflerini ön planda tutarim. Her ögrencinin ögrenme sekli farkli oldugu için, derslerin içerigini ve yöntemlerini buna uygun sekilde sekillendiririm. Müfredata uygun konular takip edilirken, ögrencinin eksik ya da zayif oldugu konulara özel önem veririm. Bu süreçte, ögrencinin aktif katilimini saglamak ve dersleri daha eglenceli hale getirmek için çesitli ek materyaller ve interaktif yöntemler kullanirim.
Ögrenciyle kurdugum iletisimde pozitif bir yaklasim benimserim. Ögrenciyi sikmadan, motive edici ve destekleyici bir dille dersleri islemek önceligimdir. Düzenli bir ders plani olusturarak, hem ögrenciye rehberlik eder hem de ilerlemeyi takip ederim.
Konu anlatimi sirasinda, örnek çözümler, uygulamali aktiviteler ve geri bildirimlerle ögrencinin bilgiyi pekistirmesini saglarim. Gerektiginde, özgün sorular ve deneme testleri ile ögrencinin gelisimini degerlendiririm. Böylece, sadece konulari ögrenmekle kalmaz, ayni zamanda sinavlarda karsilasabilecegi soru türlerine de hazirlanmis olur.
Deneyimim boyunca kazandigim en önemli beceri, ögrencinin ihtiyaçlarina göre esneklik saglamak ve ögrenme sürecini keyifli hale getirmektir. Her dersin sonunda ögrencinin ne kadar ilerledigini analiz eder, gerekirse bir sonraki dersin içerigini buna göre sekillendiririm. Bu sayede, ögrencinin özgüveni artar ve basariya ulasmasi kolaylasir.