Ingilizce ögretmenligi yaparken her yastan insanla çalismak benim için büyük bir heves ve motivasyon kaynagi . Özellikle farkli seviyelerdeki ögrencilere dil becerilerini kazandirmak, onlarin gelisimine taniklik etmek beni oldukça heyecanlandiriyor. Dersleri islerken ögrencilerin kendine güvenini artirmak ve onlarin basarilarini görmek ,bu isi ne kadar severek yaptigimin en büyük kaniti. Her ders...
Ingilizce ögretmenligi yaparken her yastan insanla çalismak benim için büyük bir heves ve motivasyon kaynagi . Özellikle farkli seviyelerdeki ögrencilere dil becerilerini kazandirmak, onlarin gelisimine taniklik etmek beni oldukça heyecanlandiriyor. Dersleri islerken ögrencilerin kendine güvenini artirmak ve onlarin basarilarini görmek ,bu isi ne kadar severek yaptigimin en büyük kaniti. Her ders, bana hem ögretici hem de gelistirici bir deneyim aslinda çünkü ögrencilerime kendi gelistirdigim ders yöntemlerini aktariyorum ve onlarin da bu sürece nasil uyum saglayacagini gözlemleyebiliyorum. Yaklasik 2 sene boyunca hem referanslar esliginde hem de kendi buldugum ögrencilerle gerek bire bir gerek grup dersleri yaptik ve hepsinde amacim hep kendimi ve ögrencileri adim adim ileri tasimakti. Ben ingilizceyi çok severek ve isteyerek ögrendim ve haliyle isterim ki karsimdaki kisi de benim gibi heyecanla ve istekle ögrensin. Bu ve benzeri hedeflerimi daha da ilerletmek için daha fazla ögrenciye ulasmak istiyorum .