user photo
Berfin Öykü
teacher
Berfin Öykü
Şehir/ilçe Datça
verified Verified data
Level of the lessons
Level of the lessons
Primary
Ortaokul
Lise Diplomasi
Üniversite öğrencileri
Yetişkinler
Müsaitlik
Pa Sa Ça Pe Cu Cu Pa
Sabah
Midday
Öğleden sonra
Share this tutor
Berfin Öykü in a nutshell
Ögrenciye empatik bir tutumla yaklasarak, kosulsuz sevgi ve anlayis dogrultusunda ögrenciyi her yönden taniyarak; sevdigi dersler, uyku düzeni, kendini hazir hissettigi ve verim aldigi saatler, hangi ögrenme stiline sahip oldugu, hangi derste ve hangi soru tipinde zorlandigi gibi faktörlerin analizi yapilarak; loci, aski sözcük, zincirleme, anahtar sözcük, akronim, kodlama ve örgütleme gibi bell...
Ögrenciye empatik bir tutumla yaklasarak, kosulsuz sevgi ve anlayis dogrultusunda ögrenciyi her yönden taniyarak; sevdigi dersler, uyku düzeni, kendini hazir hissettigi ve verim aldigi saatler, hangi ögrenme stiline sahip oldugu, hangi derste ve hangi soru tipinde zorlandigi gibi faktörlerin analizi yapilarak; loci, aski sözcük, zincirleme, anahtar sözcük, akronim, kodlama ve örgütleme gibi bellek destekleyici ipuçlariyla bilgiyi kalici hale getirerek ögrenmeyi gerçeklestirecegiz . Bilgiyi ögrendikten sonra bilgiyi nasil uygulayacagimizi konusacagiz. Hangi yöntemlerle çalismamiz gerekiyor bunlari belirleyecegiz . Haritalandirma, hikayelestirme , bosluk doldurma, eslestirme, anahtar kelimeler gibi yöntemlerle bilgiyi uygulayacagiz. Bilgiyi uyguladiktan sonra pekistirme (test çözümü) yapacagiz . Pekistirme asamasinda aldigimiz geribildirimler (dogru-yanlis) dogrultusunda hatali oldugumuz, yanlis bildigimiz, eksik ögrendigimiz noktalarin analizini yaparak farkli bir yöntemle konu çalismasi yaparak konuyu yeniden ve daha saglam bir sekilde ögrenecegiz . Tekrardan pekistirme yaparak ve eksiklerimizi kapatarak ilerleme kat edecegiz . Tüm bunlari yaparken yani bu süreçte zaman yönetimi becerisini ögrenciye kazandirarak süreci verimli bir sekilde yürütmesini saglamayi hedefliyoruz . Böylece öz degerlendirme ve öz denetim becerisi kazandirilarak ögrencinin yol haritasini çizmesinde ve yol almasinda , kendisini hep daha ileriye tasinmasinda destek oluyoruz . Bilgiyi uygularken olusabilecek sikintilar ( kaygi, stres vs ) üzerine birtakim tekniklerle ( öyküsel terapi= sorunu dissallastirma, bilissel davranisçi terapi=ABCD teknikleri, kaygilar ve hedefler balonu, meditasyon gibi tekniklerle ) çözümleyecegiz . Basariyi olumsuz etkileyen faktörleri analiz ederek bu faktörlerin altinda yatan sebepleri bulmali ve bu sebepleri gerekli psikolojik müdahale yöntemleri ile çözümlemeliyiz . Önemli olan ögrenci odakli bir yaklasimla ögrenciyi her anlamda taniyabilmek, sonrasinda gerekli müdahaleleri yaparak ögrenciye rehberlik etmektir .
Berfin Öykü teaches here
Bu şekilde giriş yaptın:
Not {0}?
dislike Is there a mistake in this profile? Tell us Thank you for your help