Lisans hayatimda yaptigim iki yillik topluluk baskanligi ve yüksek lisans hayatimda ögrenciler ile etkilesimde olmamla birlikte, ögrencilerle iletisim saglayabilmekteyim. Biyolojiyi sadece bir ders degil, ilgi çekecek bir muhabbet konusu haline getirmenin ögrenciler açisindan çok faydali oldugunu kendim de gördüm. Kullanacagim yöntemler konusu tamamen o ögrencinin ögrenim biçimine baglidir. Ders...
Lisans hayatimda yaptigim iki yillik topluluk baskanligi ve yüksek lisans hayatimda ögrenciler ile etkilesimde olmamla birlikte, ögrencilerle iletisim saglayabilmekteyim. Biyolojiyi sadece bir ders degil, ilgi çekecek bir muhabbet konusu haline getirmenin ögrenciler açisindan çok faydali oldugunu kendim de gördüm. Kullanacagim yöntemler konusu tamamen o ögrencinin ögrenim biçimine baglidir. Ders almak isteyen ögrencinin anlamakta zorlandigi kisimlarin ilginç yönlerini ortaya çikararak konuyu daha ilgi çekici ve anlasilir hale getirmekteyim. Bu sayede ögrenci bu deneyimi sadece bir baska ders olarak degil, ayni zamanda ilgisini artiracak, ufkunu genisletecek bir deneyim olarak görecektir.