Merhaba, ben fransizcayi çocuk ken ögrendim dolayisiyla ögretirken comprehention orale - expretion orale dedigimiz anlama ve konusma becerisini aksansiz edindirmeye önem veriyorum . Elbette çocuklarda aldigimiz olumlu sonuçlar yetiskinlerde fonolojik olarak ayni degil, bu ne ögrencinin ne de ogretenin eksikligi. Ana dil ögrenirken edindigimiz seslerin bir süresi var yani ögrencinin yasi büyüdü...
Merhaba, ben fransizcayi çocuk ken ögrendim dolayisiyla ögretirken comprehention orale - expretion orale dedigimiz anlama ve konusma becerisini aksansiz edindirmeye önem veriyorum . Elbette çocuklarda aldigimiz olumlu sonuçlar yetiskinlerde fonolojik olarak ayni degil, bu ne ögrencinin ne de ogretenin eksikligi. Ana dil ögrenirken edindigimiz seslerin bir süresi var yani ögrencinin yasi büyüdükçe yeni sesleri edinmesi zorlasir, dil ögrenir ancak aksansiz konusmasi o dile ne kadar maruz kalacagi ve nekadar pratik yapacagi ile ilgilidir . Bu baglamda kullandigim yöntem CECR ( Avrupa dilleri ortak çerçeve programi. Avrupa konseyi tarafindan gelistirilmis bir klavuzdur ) normlarinda ögrencinin yasi, ihtiyaci ve seviyesine göre activitee ludique dedigimiz gerçek durumlari oyunlastirarak pratik yaptirmak paralelinde gramer ve kelime daraacigini gelistirmek hedeftir. tüm bu sebeplerden yüz yüze ögretmeye önem vermekteyim ancak çesitlilik gösteren sebeplere ayak uydurabilirim .