Ege Üniversitesi Biyoloji bölümünden mezun olduktan sonra Sinirbilim ve Biyoteknoloji yüksek lisansimi tamamladim. Yüksek lisans süreçlerimde Ingilizce ve Türkçe olarak yüz yüze ve online ders sunumlari yaptim.
Butik bir kursta basladigim ögretmenlik deneyimim Anadolu, Saglik ve Fen lisesi dahil olmak üzere kolej ve kurslarda devam etti yas araligindaki ögrencilerimle birebir ve grup dersl...
Ege Üniversitesi Biyoloji bölümünden mezun olduktan sonra Sinirbilim ve Biyoteknoloji yüksek lisansimi tamamladim. Yüksek lisans süreçlerimde Ingilizce ve Türkçe olarak yüz yüze ve online ders sunumlari yaptim.
Butik bir kursta basladigim ögretmenlik deneyimim Anadolu, Saglik ve Fen lisesi dahil olmak üzere kolej ve kurslarda devam etti yas araligindaki ögrencilerimle birebir ve grup dersleri yaparak hem eksiklerini tamamladik hem de ihtiyaç duyduklari sinavlara yönelik çalismalarla basarili olmalarina önderlik ettim. Zümre baskanligi, soru yazimi, sinav hazirligi, planlama, koordinisyon gibi görevler üstlenerek çalismalarima devam ettim.
Okullarin ihtiyaçlari dogrultusunda, Homeschool gibi, ingilizce içerige sahip çift diploma derslerinde görev aldim. Güncel olarak 10 senelik ögretmenlik sürecini tamamladim. Özel dersler ile meslegime devam etmekteyim.
Dünya degisiyor, kavramlar degisiyor, artik o eskiden bildigimiz ögretmen kavrami yerini yepyeni bir içerige birakti. O halde yeni ögretmen nasil biridir? Ne yapar? Kimdir?
Artik yeni ögretmen rehberdir. Bilgiye nasil ulasacagini degil, dogru bilgiyle ne yapacagini; neler yapabilecegini kesfetmesine yardimci olan kisidir. Eskiden ögrendigimiz dersler kendi içinde hapis oluyordu, günümüzde artik multidisipliner (disiplinler arasi) çalismayan alanlar köreliyor. Örnegin, ögrencinin fizikte ögrendigi bir bilgiyle biyoloji dersinde ögrendigi bilgiyi harmanlayabilir duruma gelmesi hatta harmanladigi bu bilgiyle bir ürün elde etmesi bekleniyor.
Bu yolculukta interaktif, yenilikçi ve üretken bir egitim anlayisa sahip olmanin, Dünya'da ve Türkiye'de ki gelismeleri takip etmenin gerekliligini kavramis bulunmakta ve bu amaçla yeni nesil ögretmen olma yolunda devam etmekteyim.
Akademik ilerleyisim disinda oldukça sosyal bir kisilige sahibim. Ilk yardim egitmeniyim. Kamp yapmayi, fotograf çekmeyi ve dogayi ve insanlari gözlemlemeyi severim.