Derslerimde, her ögrencinin ihtiyaçlarina ve ögrenme tarzina uygun dinamik ve interaktif bir yaklasim izliyorum. Temel olarak, iletisimsel yöntemleri kullanarak ögrencilerin pratik yapmalarina ve dili günlük hayatta kullanmalarina odaklaniyorum. Dil bilgisi ve kelime bilgisini ögretirken, gerçek yasam durumlari üzerinden uygulamalar yaparak ögrenmeyi kalici hale getiriyorum. Örnegin, derslerimde...
Derslerimde, her ögrencinin ihtiyaçlarina ve ögrenme tarzina uygun dinamik ve interaktif bir yaklasim izliyorum. Temel olarak, iletisimsel yöntemleri kullanarak ögrencilerin pratik yapmalarina ve dili günlük hayatta kullanmalarina odaklaniyorum. Dil bilgisi ve kelime bilgisini ögretirken, gerçek yasam durumlari üzerinden uygulamalar yaparak ögrenmeyi kalici hale getiriyorum. Örnegin, derslerimde rol oyunlari, grup çalismalari (online platformlarda bile), ve dinleme/konusma aktiviteleri gibi etkilesimli yöntemler kullaniyorum. Ayrica, konusma becerilerini gelistirmeye özellikle önem veriyorum, çünkü bir dili akici bir sekilde konusabilmek ögrenciler için en büyük motivasyon kaynaklarindan biridir.
Derslerin içerigi, ögrencinin seviyesine ve hedeflerine göre sekillenir. Is Ingilizcesi, sinav hazirligi (IELTS, TOEFL, vb.) veya günlük konusma pratigi gibi spesifik alanlarda da dersler sunuyorum. Bunun yani sira, dil bilgisi konularini sikici hale getirmemek adina, eglenceli etkinliklerle destekliyorum ve ögrenciye sürekli geri bildirimde bulunarak gelisimini yakindan takip ediyorum.
3 yillik ögretmenlik deneyimim boyunca, hem çocuklar hem de yetiskinlerle çalistim. Online derslerde de yüz yüze derslerde oldugu gibi verim alabilmek için çesitli dijital materyaller ve araçlar kullanarak dersi daha ilgi çekici hale getiriyorum. Ögrencilerimin hedeflerine ulasmalari için motive edici bir ortam sagliyorum.