Fransizca derslerimde, ögrencilerimin bireysel ihtiyaçlarini ve ögrenme hizlarini göz önünde bulundurarak kisisellestirilmis bir yöntem izliyorum. Ilk olarak, ögrencinin mevcut seviyesini belirlemek amaciyla bir seviye tespit sinavi yapiyorum. Bu sayede, ögrencinin güçlü ve zayif yönlerine göre özellestirilmis bir ders plani hazirlayabiliyorum.
Derslerimde iletisimsel yaklasimi benimsiyorum. Bu yöntem sayesinde ögrenciler, günlük hayatta kullanabilecekleri pratik Fransizca becerilerini gelistiriyorlar. Konusma, yazma, dinleme ve okuma becerilerini dengeli bir sekilde ele alarak, dilin tüm yönlerini kapsayan kapsamli bir ögrenme deneyimi sunuyorum. Ders materyallerinde ise güncel konular ve ilgi çekici içerikler kullanarak ögrencilerin motivasyonunu yüksek tutmayi hedefliyorum.
Derslerin içerigi, ögrencinin hedeflerine göre degisiklik gösterebilir. Örnegin, bazi ögrenciler Fransizca sinavlarina hazirlik yaparken, digerleri is veya seyahat için Fransizca ögrenmeyi tercih edebilir. Bu durumlarda, dil bilgisi, kelime dagarcigi ve telaffuz gibi temel konulara odaklanarak ögrencilerime destek sagliyorum.
Deneyimlerim boyunca, farkli yas gruplarindan ve seviyelerden ögrencilerle çalistim. Bu çesitlilik, ögrencilerin karsilastigi zorluklari daha iyi anlamami ve etkili çözümler sunmami sagladi. Derslerimi esnek bir sekilde organize ederek, ögrencilerin programlarina uyum saglamak amaciyla çevrimiçi veya yüz yüze egitim seçenekleri sunuyorum.
Amacim, ögrencilerime sadece bir dil ögretmek degil, ayni zamanda onlara kültürel bir perspektif kazandirmaktir. Fransizca konusulan dünyanin zenginliklerini ve farkliliklarini anlamalarini saglayarak, dil becerilerini güçlendirip özgüvenle Fransizca iletisim kurmalarina yardimci oluyorum. Bu sayede, ögrencilerimin hem akademik hem de kisisel yasamlarinda basarili olmalarini desteklemeyi amaçliyorum.