Programlamaya 9. sinifta robotikle basladim. Lise boyunca okulumun robotik kulübünün aktif bir üyesiydim ve birçok projede takim kaptanligi yaptim. Liseden sonra Yildiz Teknik Üniversitesi'nde Bilgisayar Mühendisligi kazandim. Lisede sadece biraz göz attigim Unity'ye YTÜ Dijital Oyun Gelistirme ve Dijital Oyunculuk Kulübü'nün ben hazirliktayken verdigi egitimle tam olarak basladim. Ardindan arkad...
Programlamaya 9. sinifta robotikle basladim. Lise boyunca okulumun robotik kulübünün aktif bir üyesiydim ve birçok projede takim kaptanligi yaptim. Liseden sonra Yildiz Teknik Üniversitesi'nde Bilgisayar Mühendisligi kazandim. Lisede sadece biraz göz attigim Unity'ye YTÜ Dijital Oyun Gelistirme ve Dijital Oyunculuk Kulübü'nün ben hazirliktayken verdigi egitimle tam olarak basladim. Ardindan arkadaslarimizla birkaç ufak oyun yarismasina katildik ve ben hazirligin sonunda bir de sertifika programina kabul aldim. Yaz boyunca bu programla oyun gelistirdikten sonra bölüme basladim. 1. sinifta ilk defa C gördüm ve bölümüm sayesinde kisa sürede uzmanlastim. 3,5 ortalamayla 1. sinifi bitirdim ve su an 2. sinif için Java ögrenirken diger taraftan da bir sonraki oyunumu gelistiriyorum.
Egitim tecrübeme gelecek olursak, 10. ve 11. siniftayken kulübe yeni katilan 9. sinif ögrencilerine Arduino egitimi verdim. Ayrica su anda 9 ve 14 yaslarindaki iki kuzenime Python ögretiyorum.
Derslerimizin çogu pratikle geçecek. Çünkü programlama ögrenmenin yolu bol bol pratik yapmaktir. Ayrica her dersten sonra gerekli miktarda ödev verip bir sonraki derste onlari kontrol edecegim. Problemlere hizlica çözüm üretebilme, sorunu çözecek algoritmayi hizla tasarlayabilme becerisi bu ise asina olmadan kazanilamaz. Bu nedenle pratik çok önemli.