Derslerimde ögrencilerin seviyelerine göre ilerleyerek, proje tabanli bir ögrenme metodunu aktif olarak kullaniyorum. Ögrencilerin konulari daha iyi kavrayabilmesi için, onlarin seviyesinden bir tik üzerinde projeler hazirliyorum. Bu projeler sayesinde, ögrenciler hem ögrendiklerini uygulayarak pekistiriyor hem de daha karmasik sorunlarla karsilasarak problem çözme yeteneklerini gelistiriyorlar....
Derslerimde ögrencilerin seviyelerine göre ilerleyerek, proje tabanli bir ögrenme metodunu aktif olarak kullaniyorum. Ögrencilerin konulari daha iyi kavrayabilmesi için, onlarin seviyesinden bir tik üzerinde projeler hazirliyorum. Bu projeler sayesinde, ögrenciler hem ögrendiklerini uygulayarak pekistiriyor hem de daha karmasik sorunlarla karsilasarak problem çözme yeteneklerini gelistiriyorlar. Proje temelli yaklasim, teoriyi pratige dönüstürmenin en etkili yollarindan biridir ve ögrencilerin gerçek dünya senaryolarinda karsilasabilecekleri problemlere hazirlikli olmalarini sagliyor.
Her ders, ögrenciye özel bir ögrenim deneyimi sunacak sekilde yapilandirilir. Ögrencinin mevcut bilgi düzeyine göre baslangiç yapip, ögrenme sürecini adim adim ilerletiyorum. Ilk asamalarda temel Python programlama ve yapay zeka algoritmalari üzerinde duruyorum. Daha sonra ise görüntü isleme, yapay sinir aglari, veri analizi gibi ileri seviye konulari ele aliyoruz. Her dersin sonunda ögrencilere projeler üzerinde çalisma firsati veriyor, uygulamali ögrenmeyle gelisimlerini destekliyorum. Bu yaklasim, hem hizli hem de kalici bir ögrenim sagliyor.
Ayrica, ögrencilerin sorumluluk alarak kendi projelerini yönetmelerini tesvik ediyorum. Bu süreç, sadece teknik beceriler kazandirmakla kalmayip, ayni zamanda öz disiplin ve zaman yönetimi gibi önemli yetkinliklerin de gelismesine katki sagliyor. Egitim sirasinda ögrencilerle birebir iletisim kurarak, onlarin karsilastiklari sorunlari çözmelerine rehberlik ediyorum. Yöneticilik deneyimlerim arasinda Düzce Üniversitesi'ndeki Yapay Zeka ve Teknoloji Toplulugu'ndaki Baskan yardimciligi ve Teknofest Sürü IHA takim kaptanligi yer aliyor. Bu görevler, bana proje yönetimi ve liderlik becerileri kazandirarak, takim çalismasinin önemini anlamamda yardimci oldu. Bu deneyimleri derslerimde kullanarak, ögrencilere hem teknik bilgi hem de isbirligi yetenekleri kazandirmayi hedefliyorum. Ögrencilerimin basarilarini görmek benim için büyük bir motivasyon kaynagi. Her biriyle bireysel olarak ilgilenerek, potansiyellerini kesfetmelerine yardimci olmayi hedefliyor ve bu süreçte onlarla birlikte ögrenmeyi çok seviyorum.