2019 yilindan bu yana çesitli yas gruplarindan ve ögrenim seviyelerinden birçok ögrenciyle bire bir özel dersler gerçeklestirdim. Matematik, geometri, Türkçe ve Ingilizce gibi derslerde uzmanlastim ve ayni zamanda ögrencilere akademik ve kisisel koçluk hizmeti sundum. Psikoloji ögrencisi olmamin avantajini, her ögrencinin bireysel ihtiyaçlarini ve ruhsal durumunu anlamada ve buna uygun ders programlari gelistirmede kullaniyorum. Bu sayede, her ögrencinin güçlü ve zayif yönlerini tespit ederek, onlarin potansiyellerini en üst seviyeye çikarmaya odaklaniyorum.
Derslerde öncelikle ögrencilerimin ögrenme tarzlarini kesfetmeye özen gösteririm. Kimileri görsel materyallerle, kimileri ise uygulamali örneklerle daha iyi ögrenir. Bu yüzden derslerimi her ögrencinin ögrenme biçimine uygun olarak sekillendiririm. Matematikte zorlanan bir ögrenci için daha somut örnekler kullanirken, dil derslerinde kelime oyunlari ve eglenceli aktivitelerle ögrenmeyi pekistirmeyi hedeflerim. Derslerimi sikici ve monoton olmaktan çikarip, ögrencinin ilgisini sürekli canli tutacak, dinamik bir yapiya büründürmeyi amaçlarim. Bu sayede, ögrenciler derslerden keyif alir ve ögrenme süreci onlar için bir zorunluluk yerine bir zevk haline gelir.
Veli ile sürekli iletisim halinde olmaya büyük önem veririm. Ögrencinin ilerlemesini düzenli olarak takip eder ve velilere geri bildirimlerde bulunurum. Her dersin sonunda, ögrenciyle o gün isledigimiz konulari özetler, hangi alanlarda güçlendigini ve hangi alanlarda daha fazla çalismamiz gerektigini belirtirim. Ayrica, ögrencinin ders disindaki durumu hakkinda da bilgi sahibi olurum; bu sayede, sadece ders sirasinda degil, genel olarak ögrencinin akademik basarisina ve kisisel gelisimine katki saglayabilirim.
Ders disinda da ögrencilerimle olan iletisimimi kesmemeye özen gösteririm. Ögrencilerim, herhangi bir zamanda bir sorulari oldugunda ya da bir konuda yardima ihtiyaç duyduklarinda bana ulasabilirler. Bu, onlarin derslere karsi güven duymalarini saglar ve zorlandiklari alanlarda hizli bir sekilde destek almalarina olanak tanir. Bu yaklasimla, sadece bir ögretmen degil, ayni zamanda bir rehber ve destek kaynagi olarak ögrencilerimin yaninda olmayi hedeflerim. Velilerin de bu süreçte ögrencilerin gelisimine taniklik ederek, onlarin basarilarini paylasabilmeleri benim için önemlidir. Bu baglamda, hem ögrenciye hem de veliye güven veren, sonuç odakli ve samimi bir egitim yaklasimi benimsiyorum.