![]() Çevrimiçi derslerArapça1. ders ücretsiz Ben bir ana dili Arapça olan biriyim ve Arapçanızı geliştirme konusunda size rehberlik edebilirim. Telaffuz konusun... (2) |
|||
![]() Çevrimiçi derslerArapça1. ders ücretsiz Merhabalar. İsmim Merve. Arapça tercüman ve öğretmenim. Aynı zamanda yabancılara Türkçe öğretimi üzerine ASBÜ TÖMER... |
|||
Çevrimiçi derslerArapça Derslerimde öğrencilerin çok eğleneceğine .Bu süre zarfında dersleri en iyi zamanda ve en kaliteli şekilde vermek i... |
|||
Çevrimiçi derslerArapça1. ders ücretsiz Hafta içi gece 24-1 arası ders işlenecek
Önce konu anlatılacak sonra da pratik yapılacak dersin faydalı olaçağında... |
|||
![]() Çevrimiçi derslerArapça With not just assigning what to read or to listen, but also to do it together to encounter any difficulties you wil... |
|||
![]() Çevrimiçi derslerArapça Öğrencilerin seviyesine uygun, ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş Arapça dersleri sunuyorum. Konuşma, yazma ve gram... |
|||
![]() Çevrimiçi derslerArapça Ben Derslerimi seviyeye göre şekillendiriyorum. Konuşma, dinleme ve gramer ağırlıklı pratikler yaparak dili günlük ... |
|||
Çevrimiçi derslerArapça I am passionate about languages as I worked for nine years as a lexicographer (Arabic, English, French) and passion... |
|||
![]() Çevrimiçi derslerArapça Merhaba
Arapça ana dilim ve bu yüzden Arapça eğitim vermeyi amaçlıyorum.
Ayrıca başka deneyimlere sahibim. Örneğin... |
|||
![]() Çevrimiçi derslerArapça Hedef belirlemek, Plan yapmak, Anlatım, Etkileşim, Uygulama, ve Geri Bildirim.
Öğrencilere ne öğretmek istediğini ... |
|||
Çevrimiçi derslerArapça I am a private tutor, i tought math and finance, and i am fully adaptable to your individual needs. Wre can try dif... |
|||
![]() Çevrimiçi derslerArapça1. ders ücretsiz Arapça dili ana dilim olduğu için, sizlere en mantıklı ve en kısa yollarıyla öğrenmeye başlarız... Derslerimiz konu... |
|||
![]() Çevrimiçi derslerArapça Merhaba ben Mustafa Yusuf aslında yemeğim ama Türkiye'de 2015'ten beri yaşıyorum Türkiye'de okudum ve şimdi çalışıy... |
|||