Sinav sürecini, ögrencinin çektigi veya çekecegi zorluklari, ögrencinin ihtiyaçlarini; ayni yollardan daha yeni geçmis, ayni zorluklari çekmis ve üstesinden gelmeyi basarmis birisinden daha iyi kimse anlayamaz. Sadece elinde bulunan notlardan okumaktan ziyade ögrenciyi egitim sürecinin bir parçasi haline getiren, ögrenciyi tek basina gitse kaybolacagi bir labirente atan degil, ögrencinin dogru yo...
Sinav sürecini, ögrencinin çektigi veya çekecegi zorluklari, ögrencinin ihtiyaçlarini; ayni yollardan daha yeni geçmis, ayni zorluklari çekmis ve üstesinden gelmeyi basarmis birisinden daha iyi kimse anlayamaz. Sadece elinde bulunan notlardan okumaktan ziyade ögrenciyi egitim sürecinin bir parçasi haline getiren, ögrenciyi tek basina gitse kaybolacagi bir labirente atan degil, ögrencinin dogru yolu kendisinin bulmasini saglayacak ve bu konuda bahse konu ögrenciye bir yoldas olarak eslik edecek bir ögretmenim.