Online dersler:
Psikoloji
Kendimi, çocukların eğitimine olan tutkum ve onların potansiyellerini keşfetme arzumla tanımlıyorum. Psikolog olarak, öğrencilerin akademik ve duygusal gelişimlerine katkıda bulunmayı hedefliyorum. Çocukların farklı öğrenme stillerini ve ihtiyaçlarını dik
Kimin için:
Bebek veya anaokulu seviyesi, İlkokul, Ortaokul, Lise, Üniversite
Fiyat:
₺400/saat
İlk Ders Ücretsiz
Derslerim/seanslarım , öğrencilere aynı zamanda onların psikolojik ve psikososyal ihtiyaçlarını da desteklemeyi hedefler. Birinci önceliğim, güvenli bir ortam oluşturarak her öğrencinin kendini ifade etmesini teşvik etmektir. Bu, öğrencilerin duygusal ihtiyaçlarını karşılamalarına ve güçlü yanlarını keşfetmelerine olanak tanır.
Derslerimde/seanslarımda , öğrencilerin duygusal zekalarını geliştirmek için çeşitli etkinlikler ve tartışmalarla birlikte duygusal farkındalık ve duygularını ifade etme becerilerini destekleyici uygulamalara yer veririm.
Psikolojik destek açısından, öğrencilerin stres yönetimi, problem çözme becerileri ve kişisel gelişimleri üzerine odaklanan özel oturumlar veya grup çalışmaları düzenlerim.
Bu oturumlar, öğrencilerin kendi duygusal ve zihinsel sağlıklarını güçlendirmelerine ve yaşamları boyunca karşılaşabilecekleri zorluklarla başa çıkmalarına yardımcı olur.
Ayrıca, öğrencilerin öğrenme güçlükleri veya duygusal zorluklarla başa çıkmalarına yardımcı olmak için bireysel destek sunarım. Her öğrencinin ihtiyaçlarına özel olarak yaklaşarak, onların potansiyellerini en üst düzeyde geliştirmelerine ve akademik başarılarını artırmalarına yardımcı olurum.
İletişime geç
Müsaitlik
|
Pazartesi |
Salı |
Çarşamba |
Perşembe |
Cuma |
Cumartesi |
Pazar |
07:00 |
|
|
|
|
|
|
|
08:00 |
|
|
|
|
|
|
|
09:00 |
|
|
|
|
|
|
|
10:00 |
|
|
|
|
|
|
|
11:00 |
|
|
|
|
|
|
|
12:00 |
|
|
|
|
|
|
|
13:00 |
|
|
|
|
|
|
|
14:00 |
|
|
|
|
|
|
|
15:00 |
|
|
|
|
|
|
|
16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
17:00 |
|
|
|
|
|
|
|
18:00 |
|
|
|
|
|
|
|
19:00 |
|
|
|
|
|
|
|
20:00 |
|
|
|
|
|
|
|
21:00 |
|
|
|
|
|
|
|
22:00 |
|
|
|
|
|
|
|
23:00 |
|
|
|
|
|
|
|