Lisans ve yüksek lisans egitimimi Marmara Üniversitesinde Türk Dili ve Edebiyati alaninda tamamladim. Milli Egitim Bakanligina bagli bir okulda bir yil süreyle Türkçe dersinde ögretmenlik tecrübem vardir. Bunun disinda daha önce Türkçe dersinde özel dersler verdim. Dersi ögrencinin katiliminin yüksek oldugu bir düzeyde tutarak ögrenmeyi keyifli hâle getiririm. Ögrenciyle iletisimim güçlüdür ve ay...
Lisans ve yüksek lisans egitimimi Marmara Üniversitesinde Türk Dili ve Edebiyati alaninda tamamladim. Milli Egitim Bakanligina bagli bir okulda bir yil süreyle Türkçe dersinde ögretmenlik tecrübem vardir. Bunun disinda daha önce Türkçe dersinde özel dersler verdim. Dersi ögrencinin katiliminin yüksek oldugu bir düzeyde tutarak ögrenmeyi keyifli hâle getiririm. Ögrenciyle iletisimim güçlüdür ve ayni zamanda elde etmesi gereken kazanimlara odaklanirim. Özel hayatimda da sairim ve kelimelerle aram iyidir. Türkçe dersinde tam yetkinlige sahibim ve okudugunu anlama temel becerisine çok önem veririm. Bu beceri üzerine diger seyleri insa ederim. Bu, egitimin her kademesinde ögrenciden istenilen ve yetkin olmasi beklenilen bir seydir. Dersi temel mantigina uygun ve kazanimlari hedef alarak anlattiktan sonra ögrenciden buna dair alistirmalar yapmasini isterim. Böylece ögrenme sadece dinleme düzeyinde tutulmaz ve onun neyi ögrenip neyi ögrenemedigini bundan sonra kendim de kontrol ederim. Bu noktada asla anlatip geçmek degil, onun eksikliklerini tanimlamak ve bunlarin üzerine egilmek önemlidir. Okumanin yaninda arastirma kabiliyeti de ögrencinin bütün egitim ve sonrasinda is hayatina yön verecektir. Bu kabiliyeti artirmak için arastirmaci yönünü kuvvetlendirmeye çalisirim. Bunu ona dogru sorulari sorarak gerçeklestiririm.